HTML

szubkultura

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • nylonparaszt: @bagokati: Köszi, beírtam. Örülök, hogy mások is szeretik :) (2022.03.08. 16:38) Rés - Résrehajlás - Féltékenység *
  • bagokati: a szövegből én még +2 szót értek : -csődöreitek mézes csöbre- -mindzsó demokraták- :) nagy kedvenc... (2018.10.26. 01:37) Rés - Résrehajlás - Féltékenység *
  • nylonparaszt: @matyaskir: szia, arra az email cimre nem sikerult elkuldeni, de feltettem ide: rapidshare.com/fil... (2011.11.14. 11:51) Hold - Miért fáj?
  • matyaskir (törölt): Köldtem neked egy üzenet. :) (2011.11.11. 22:36) Hold - Miért fáj?
  • nylonparaszt: @matyaskir: nekem termeszetesen :) megvan. ide nem tudom beilleszteni mert nagy a file, 5,27 M. de... (2011.08.05. 07:44) Hold - Miért fáj?
  • Utolsó 20

Címkék

d.a.f (8) dalszöveg (41) ebm (2) f.o.system (15) hold (11) i love you (4) mirage (9) nitzer ebb (1) rés (3) zene (48) Címkefelhő

Hold - Egy rejtett mosoly

2010.11.16. 09:56 nylonparaszt

Hold - Egy rejtett mosoly

Egyedül vagyok
Mindenki engem néz
Nem látok semmit
Felém nyúl minden kéz
Nem hallok semmit
Valaki hozzám szól
Nem érzek semmit
semmit semmit
Meghaltam régen
A testem mégis él
Összevagyok kötve
Egy kéz az arcomhoz ér
Elindulok lassan
De senki nem követ
Nem értek semmit
Semmit semmit

Egy rejtett mosoly
Nem felejthetem el
Az agyamba vésték
Nem törölhetem el
Egy rejtett villanás
Mindért ez felel
Egy rejtett mosoly
Mosoly mosoly mosoly
Soha nem illan el

Valaki szeret
És nem tudom mért remeg
Még mindig gyűlöl
És nem tudom mért nevet
Kértem egy éjjel
De mindent megtagad
Nem kérek semmit
Semmit semmit

Egy rejtett mosoly
Nem felejthetem el
Az agyamba vésték
Nem törölhetem el
Egy rejtett villanás
Mindért ez felel
Egy rejtett mosoly
Mosoly mosoly mosoly
Soha nem illan el

Nem kérek semmit semmit
Mindent adj nekem
Nem érzek semmit semmit
Szétvet az érzelem
Nem kérek semmit semmit
Mindent adj nekem
Nem érzek semmit semmit
Szétvet az érzelem

Egy rejtett mosoly
Nem felejthetem el
Az agyamba vésték
Nem törölhetem el
Egy rejtett villanás
Mindért ez felel
Egy rejtett mosoly
Mosoly mosoly mosoly
Soha nem illan el

Egy rejtett mosoly
Nem felejthetem el
Az agyamba vésték
Nem törölhetem el
Egy rejtett villanás
Mindért ez felel
Egy rejtett mosoly
Mosoly mosoly mosoly
Soha nem illan el

Szólj hozzá!

Címkék: zene dalszöveg hold

A bejegyzés trackback címe:

https://szubkultura.blog.hu/api/trackback/id/tr762451873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása