HTML

szubkultura

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • nylonparaszt: @bagokati: Köszi, beírtam. Örülök, hogy mások is szeretik :) (2022.03.08. 16:38) Rés - Résrehajlás - Féltékenység *
  • bagokati: a szövegből én még +2 szót értek : -csődöreitek mézes csöbre- -mindzsó demokraták- :) nagy kedvenc... (2018.10.26. 01:37) Rés - Résrehajlás - Féltékenység *
  • nylonparaszt: @matyaskir: szia, arra az email cimre nem sikerult elkuldeni, de feltettem ide: rapidshare.com/fil... (2011.11.14. 11:51) Hold - Miért fáj?
  • matyaskir (törölt): Köldtem neked egy üzenet. :) (2011.11.11. 22:36) Hold - Miért fáj?
  • nylonparaszt: @matyaskir: nekem termeszetesen :) megvan. ide nem tudom beilleszteni mert nagy a file, 5,27 M. de... (2011.08.05. 07:44) Hold - Miért fáj?
  • Utolsó 20

Címkék

d.a.f (8) dalszöveg (41) ebm (2) f.o.system (15) hold (11) i love you (4) mirage (9) nitzer ebb (1) rés (3) zene (48) Címkefelhő

Hold - Idegen föld

2010.11.20. 14:41 nylonparaszt

...mozdulatlan testtel
Figylem a tájat, hol vagyok
A sivatag lassan elborít mindent,
Ki kell jutnom innen, de nem akarok
Valaki suttog: nagyon szeretlek
Gyönyörű a hangja, kihez beszél
A kezét nyújtja: gyere segítek
ELmegyünk oda ahol nem fúj a szél

Az idegenek földjén ...
minden az övék...
AZ idegenek földjén ...
Minden az övék..

Eltévedtünk, egyedül maradtam.
A lány aki segített, nincs velem
Eltünt a ködben, elhagyatottan
Mihez kezdek most , Istenem.
Bolyongok a fényben, könnyes a szemem
.. a kezem, az arcom ég.
Ordítani kéne, de hiába tenném
Mert rájöttem, itt minden az övék.

Az idegenek földjén ...
Minden az övék ...
Az idegenek földjén ...
Minden az övék ...

Az idegenek földjén ...
Minden az övék ...
Az idegenek földjén ...
Minden az övék ...

Az álmom, a vihar felötlik előttem
Leteszem a fegyvert, elmegyek
De hová mennék a sivatagban
Ahol senkit nem ismerek
Nézem az eget, rájövök végre
Hogy ... untig elég
..utánam szólnak

Igazad volt, minden az övék
Az idegenek földjén ...
Minden az övék ...
Az idegenek földjén ...
Minden az övék ...

Szólj hozzá!

Címkék: zene dalszöveg hold

A bejegyzés trackback címe:

https://szubkultura.blog.hu/api/trackback/id/tr372461235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása