HTML

szubkultura

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • nylonparaszt: @bagokati: Köszi, beírtam. Örülök, hogy mások is szeretik :) (2022.03.08. 16:38) Rés - Résrehajlás - Féltékenység *
  • bagokati: a szövegből én még +2 szót értek : -csődöreitek mézes csöbre- -mindzsó demokraták- :) nagy kedvenc... (2018.10.26. 01:37) Rés - Résrehajlás - Féltékenység *
  • nylonparaszt: @matyaskir: szia, arra az email cimre nem sikerult elkuldeni, de feltettem ide: rapidshare.com/fil... (2011.11.14. 11:51) Hold - Miért fáj?
  • matyaskir (törölt): Köldtem neked egy üzenet. :) (2011.11.11. 22:36) Hold - Miért fáj?
  • nylonparaszt: @matyaskir: nekem termeszetesen :) megvan. ide nem tudom beilleszteni mert nagy a file, 5,27 M. de... (2011.08.05. 07:44) Hold - Miért fáj?
  • Utolsó 20

Címkék

d.a.f (8) dalszöveg (41) ebm (2) f.o.system (15) hold (11) i love you (4) mirage (9) nitzer ebb (1) rés (3) zene (48) Címkefelhő

Hold - Mondd el nekem

2010.11.21. 10:48 nylonparaszt

Mondd el nekem, mért folyik a könnyem, ha pofon vágnak
Mondd el nekem, mi állít majd gátat a pusztulásnak
Segíts rajtam, ne hagyd, hogy elvesszek
A sötétségben utat ne téveszzek

Mi lesz velünk most, hogy nem égnek a lángok
Mondd le nekem, én már semmit nem látok
Mondd el nekem, hová lett minden, mit fontosnak véltem
Mondd el nekem, miért kell bünhődnöm, mi volt a vétkem

Segíts rajtam, ez az utolsó álmom
Segíts, a kiutat meg kell találnom
Jeges kezeimmel a parázsban turkálok
Mondd el mi lesz, én már semmit nem látok

Segíts, mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem

Mondd el nekem, mért ragadok itt
Miért törött a szárnyam
Mondd el nekem, mért vagyok még itt
Én szárnyalni vágytam

Segíts rajtam, nagyon szépen kérlek
Átlátszóvá váltam, add, hogy el ne tünjek
Segíts rajtam, még hasonlítok rátok
Mondd el mi lesz, én már semmit nem látok

Segíts, mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem

Segíts rajtam, nagyon szépen kérlek
Átlátszóvá váltam, add, hogy el ne tünjek
Segíts rajtam, még hasonlítok rátok
Mondd el mi lesz, én már semmit nem látok

Segíts, mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem

Segíts, mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, én már semmit nem látok
Mondd el nekem, én már semmit nem látok

Segíts, mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem
Mondd el nekem, mondd el nekem

Szólj hozzá!

Címkék: zene dalszöveg hold

A bejegyzés trackback címe:

https://szubkultura.blog.hu/api/trackback/id/tr972462637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása